- Урок хімії у 8 класі. Тема. Історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.
- Урок хімії у 8 класі. Тема. Поняття про лужні метали, інертні елементи, галогени.
- Урок хімії у 8 класі. Тема. Будова атома. Ядро і електронна оболонка. Склад атомних ядер. Протонне число. Нуклонне число.
Опорний конспект "Лист-путівник".
Презентація "Виникнення та розвиток теорії будови атома".
Відео-анімація "Будова атома, атомного ядра".
Відео "Ядро атома. wmv".
Допоміжні матеріали. - Урок хімії у 7 класі. Тема. Хімічні властивості кисню. Взаємодія з вугіллям, сіркою, фосфором. Реакція сполучення. Поняття про оксиди.
Допоміжні матеріали.
Відеодослід "Хімічні властивості кисню".
Відеодослід "Вибух метану".
Відео "Шахтарський реквієм". - Урок хімії у 7 класі. Тема. Окиснення, горіння. Умови виникнення і припинення горіння.
Відеодослід "Горіння метану".
Додатки. - Урок хімії у 9 класі. Тема. Класифікація хімічних реакцій. Реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну.
Опорний конспект.
Додатки. Презентація "Класифікація хімічних реакцій. Реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну". - Урок хімії у 8 класі. Тема. Фізичні та хімічні властивості оксидів: взаємодія з водою,кислотами.
Презентація "Фізичні та хімічні властивості оксидів: взаємодія з водою,кислотами".
Учнівська презентація "Оксиди". - Урок хімії у 7 класі. Тема. Ознайомлення з Періодичною системою Дмитра Івановича Менделєєва.
Презентація "Ознайомлення з Періодичною системою Дмитра Івановича Менделєєва." - Урок хімії у 7 класі. Тема. "Розв'язування розрахункових задач на обчислення відносної молекулярної маси речовини за її формулою".
- Опорний конспект.
- Урок хімії у 7 класі. Тема. "Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій".
Презентація "Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій".
Авторські уроки
Підписатися на:
Дописи (Atom)
В уроках видно почерк досвіченої руки. Особливо, мені імпонує хід уроку № 3.
ВідповістиВидалитиПомітно, що вчитель працює творчо і натхненно! Нехай Ваша праця приносить задоволення й успіх!!!
ВідповістиВидалитиДякую, дуже цікавий і змістовний матеріал. Це ж просто знахідка для молодого вчителя. Натхнення Вам і побільше креативних ідей!!!
ВідповістиВидалитиДякую Вам за самовіддану роботу. Сучасний урок неможливий без використання інноваційних технологій. Досвід Вашої роботи заслуговує на популяризацію. Успіхів Вам! Нехай професійний запал ніколи не згасне!
ВідповістиВидалитиКостюк О.В. Вчитель-методист Бугринського НВК.
ВідповістиВидалитиПані Людмила, ви творчий вчитель. Ваші уроки відловідають методичним рекомендаціям, дидактично грамотні. Доцільно підібрані прийоми і вправи до етапів уроку. Ви вміло використовуєте елементи особистісно-зорієнтованого, інтерактивного навчання, прослідковується хороше оволодіння технологією критичного мислення. Будьте впевнені у собі. Бажаю вам успіхів у роботі!
Повчитися тут можна не тільки молодому вчителю. Сьогодні перед вчителем постає проблема не тільки "чого учити", але і "як учити", тобто проблема організації ефективних форм навчальної діяльності. Ви впоралися з цією проблемою!!! Так тримати!!! Нехай Бог поверне Вам затрачене здоров'я, а держава гідно оцінить Вашу працю.
ВідповістиВидалитиВаші уроки відзначаються високим науковим рівнем, вмілим поєднанням традиційних та інтерактивних форм і методів навчання. Дякую Вам за те, що гостинно відкриваєте свою сторінку і ділитесь своїм досвідом. Бажаю творчих успіхів і працювати з таким же натхненням.
ВідповістиВидалитиКулакевич І.О. Вчитель хімії Бабинської ЗОШ.
ВідповістиВидалитиБлог просто чудовий - сучасний, змістовний, корисний. На ньому дуже багато цікавого матеріалу. Дякую за Вашу працю! Не зупиняйтесь на досягнутому....Бажаю Вам творчих успіхів, натхнення, вдячних учнів, а блогу - подальшого процвітання!!!