9.3.15

Молитви

                                                   Молитва за Батьківщину                                              Мій  Боже! Я тебе прохаю:
Хай Батьківщина буде сильна!
Усе Ти можеш! Я це знаю.
Нехай живе Вітчизна вільна!
Врятуй її від супостатів,
Добром й врожаєм обдаруй,
Дай сил ще кращою їй стати,
До щастя шлях її торуй!
Шануємось усіх Твоїх святинь!
О Боже наш, і Син, і Дух Святий, Амінь!
Молитва за своїх ворогів та образників
У тебе вороги, Господь, були!
Тепер вони спокушують мене!
Бажаю, щоб в минуле відбули
Їх підлості. Хай горе обмине!
Тож розум дай всім ворогам моїм,
Від нечисті та зла мене врятуй!
Прости словам й образам їм лихим,
До доброти Ти їх життя торуй!
Шануємось усіх Твоїх святинь!
О Боже наш, і Син, і Дух Святий, Амінь!
Молитва для наснаги та натхнення
О Боже! В мене мрії добрі є,
За допомогою душевною звертаюсь.
Нехай Натхнення дивне настає,
В морі Осяяння з наснагою скупаюсь!
Бо без натхнення справа не піде,
А без Наснаги Розум не працює!
І до мети печаль не приведе,
Коли Свідомість в лінощах тупцює! 
Дай перешкоди крицеві здолати,
Що стануть на шляху до творчих справ!
Дай силу Волі з Вірою з'єднати.
На праведну мету, Господь, направ!
Шануємось усіх Твоїх святинь!
О Боже наш, і Син, і Дух Святий, Амінь!




Немає коментарів:

Дописати коментар

Залиште свій коментар...